Locatie

De KinderKOOKschool is gevestigd in de voormalige Macintoshloods in Susteren. Deze is met steun van de gemeente Echt-Susteren, de Provincie Limburg en vele vrijwilligers omgetoverd tot een eigentijdse, kindvriendelijke onderwijslocatie. De typische industriële kenmerken van de loods, die tijdens de verbouwing zoveel mogelijk behouden zijn, vormen een fraai contrast met de eigentijdse inrichting. Naast een schitterend theorielokaal beschikken we hier over een ruime kookstudio, met meerdere kookeilanden. De perfecte setting om in kleine groepjes samen te werken. Ook hebben we een eigen kruidentuin, waar kinderen zelf verse kruiden kunnen plukken, ruiken en proeven. Een heerlijke plek, waar we kinderen alle ruimte bieden om zelf te ontdekken hoe lekker gezond kan zijn.

Verhuur

Overdag is de KinderKOOKschool het exclusieve domein van kinderen en basisscholen. Buiten schooluren is onze goed uitgeruste kookstudio op afspraak ook te huur voor kleine groepen. Misschien vind je het leuk om tijdens een feestje samen met vrienden te koken, of ben je op zoek naar een uitvalsbasis voor je kookclub. Informeer gerust naar de mogelijkheden, tarieven en voorwaarden.

Voorzitter Jorianne E.M. Ritzen-Ahling