Voor wie

Jong geleerd

Van kleintjes tot schoolverlaters; de KinderKOOKschool biedt voor alle groepen van de basisschool een gevarieerd lesprogramma. In een sessie van een dagdeel leren we kinderen op speelse wijze van alles over gezondheid, voeding en koken. Het lesprogramma bestaat uit een prikkelende combinatie van theorie en praktijk. De kinderen staan stil bij de herkomst en het belang van gezond eten, ruiken en proeven authentieke smaken en koken samen een gevarieerde maaltijd. Vier verantwoorde gerechtjes, die ze na afloop gezellig samen opeten. Leuk, leerzaam en hartstikke lekker!

Stichting KinderKOOKschool Echt-Susteren is er voor alle basisscholen in Midden- en Zuid-Limburg. We bieden voor iedere leeftijdsgroep een lesprogramma op maat. Meer weten? We informeren je graag over de mogelijkheden.

Secretaris Jorianne E.M. Ritzen-Ahling